Tuesday 27 August 2013

HEADER.BARU.

halo :)
 nampak tak header baru aku?? wohohoho disebabkan mood raya so haruslah blog raya juga walaupun aku sudah lama tak menaip kat sini. last adalah pada bulan april. gila lama kau!! takpe insyaALLAH lepas ni akan bertambah rajin sebab template pun aku da tukar. kaler putih background biar tampak suci dan naive gittewww hahahahhaha. gila berjam aku buat sendiri semua untuk header. sakitla jugak tulang tengkuk and belakang. mungkin lepas ni akan menjalankan urutan badan barang seketika. nasib baik template aku ciplakk dari blogspot je. senang, ade pulak tu design yang aku nak. tak kuasa nak buat sendiri uollss tak penah pulak aku gheti nak buat sendiri coding-coding tuh sume. takat tengok pun da pening-pening lalat. AKU RELA HAFAL 5 KINGDOM ANIMALIA PLANTAE jadah-jadah tuh sume. header ni pun aku pakai paint je, paling basic untuk orang amatur macam aku shihihiijijijijii.. bunga yang tak macam bunga kat tepi tuh biarkan aje. trademark kononnya biar kasi ada originality sikit. jangan buat-buat tak nampak pulak. penat aku pulas mouse ke sana ke sini taw! tulisan pun sudah dibesarkan memandangkan aku pun rabun orangnya jadi kenala memberi kesenangan pada diri sendiri yang utamanya. aku ni kan suka reminisce sendiri-sendiri. layannnn. ahh kau sudah. ok bye!

header tuh aku pakai paint. size resize ikut pixel sebab aku pakai template design dari blogspot jadi aku mengetahui sizenya berdasarkan adjust widths yang telah disediakan. sekian. <--- penjelasan amatur, kalau tak faham buat-buat faham! hahahahahaah 

kesian si rabun ni sebab tuh tulisan kena kasi besar sikettt. mata nak bersinar-sinar je. senyum pulak tuh. stalk orang leeeeetttteewww weheheheehehehe 

No comments:

Post a Comment