Thursday 28 March 2013

oren.jingga.


ini adalah masa yang sangat genting kerana sepatutnya aku perlu belajar dengan bersungguh-sungguh untuk menghadapi peperiksaan pertengahan semester yang akan dijalankan pada minggu hadapan. *ayat skema sempena persiapan minggu peperiksaan*
ironinya aku baca buku tak lepas dari tangan tapi banyak lagi yang tak paham walaupun aku cuba untuk berlagak menjadi genius untuk beberapa saat namun masih gagal T-T 
dimanakah bakat beauty with the brain aku sewaktu umur 6 tahun?? arghhh...persetankan itu semua untuk sementara waktu. biar aku berada dalam dunia jingga aku sebentar mihmihmihmih


   

       

















haa..hamek ko. feeling bollywood kau jah! kalah kajol malaysia. aku la the next heroin untuk SRK, jangan jeless sume :') 
lepas ni bole sambung tengok dil to pagal hai eyhh tak sambung baca buku. mama, saya belajar dengan bersungguh-sungguh. sungguh tak tipu. pftttttt.

credit goes to yasukogilak :)




No comments:

Post a Comment